Zasto ljudi zele zlo AirSerbia kompaniji? Po komentarima bi izgleda najbolje bilo da propadnu...
Dva dana posle toga bi dosle strane kompanije i pokupile sav novac, a tri dana posle toga bismo se iscudjavali kako smo nesposobni da napravimo i jednu tako jednostavnu stvar kao sto je avio kompanija sa 10 aviona. Reality check kaze da avio kompanije NISU profitabilne zadnjih 10-15 godina, sa izuzetnom kracih perioda kad je gorivo bilo na minimumu. Avio kompanije, pored toga sto (ne)donose profit, predstavljaju i strateski resurs svake zemlje, a koji dalje odrzava i nezavisnost, a podrzava i neke druge grane turizma. Pustite AirSerbia da se koprca kako zna i ume u ovoj vrlo zeznutoj trzisnoj utakmici. Trenutno rukovodstvo kompanije je poteklo iz Etihada i DALEKO je profesionalnije od bilo kog rukovodstva koje smo imali tamo posle 2000te. To sto rezu troskove i transformisu se samo znaci da im je stalo i da su agilni u promenama. Letimo njima, jer cemo, ako propadnu, jako lako dati novac Lufthansi i ostalima.
To ruglo od "povampirenog" JAT-a bi trebalo jednom za svagda ugasiti da više ne predstavlja crnu rupu u državnom budžetu, a tržište otvoriti za normalne svetske kompanije.
Nisam niti jednom od 20 puta krenuo na vreme. Vise puta sam cekao satima da krenemo
bojao se za druge avione koje imam i odlucio da vise nikada ne koristim Etihad niti Air Serbia.
JAT je bio ponos Jugoslavije, samo se sjecam kao student sam na Aerodromu Pula radio sa koferima onda su nam davali sve sokove prve tetrapak pakirane Visnja i Tresnja Aviogenex je bio zasluzan za katering za ona vremena 1980 godine. Gde god sam leteo Air Serbia bi dali na zadnji moguci gate samo da ne plate stalni. Nego na zadnjeg slobodnog, koliko puta su menjali Gate 15 minuta pre polaska sa jednog kraja na drugi trcao itd. Ajde dosta vise Arapa i Srbska Posla. Normalno sta su oni mislili da ce neko da placa 32000 din. kartu Beograd Abu Dhabi a ima za 180 Eura Turkish. Konkurencija je dobra za nas potrosace. Koje silne pare su dali od drzave za ove muljaze. Onda dodjes iz Slovenije ulazis u Srbiju na Batrovcima da te kap koji jad i beda od asfalta sve razoreno. Valjda je Vucicu prvo infrastruktura ceste a onda grabite.
Kad im drzava daje tolike subvencije, red je da zaposleni ne ostanu bez posla, sigurno u takvom sisitemu ima mesta za njih.Inace, svaka cast internetu i digitalizaciji, ali vecina gradjana je jos uvek nepismena sa olovkom, a kamoli racunarom, a o snalazenju na aerodromima da ne pricam.
Falice nam poslovnice JATa ( to je bila firma za primer i ono sto valja u novoj kompaniji, potice od JATa,a setite se samo JATove revije tokom leta..)
Ovo je sjajna vest za zaposlene u Pokrajini, jer se sad može Gondola proširiti, pa da mogu svi u isto vreme da dolaze na doručak i kafu, a i veći broj devojaka koje traže uhlebljenje u bračne vode sa oženjenim muškarcima, ali i slobodnim koji samo njih čekaju da ih udome i zaljube se u njih.
Zatvaranje poslovnica, pravljenje dobiti stranom gubitašu iz budžeta koji pune otimajući nam novac, maltretiranje autističnog dečaka... i sve što radi ovaj cirkus od vlasti pomaže mi da prestanem da letim sa mojom nekada omiljenom kompanijom. Uvek se nađe drugo, bolje rešenje.
Nema tu problematisanja, zna se da je Novak Djokovic avijon naj precizniji u svetu a i sire, letite vi ne znam sa kojom konpanijom ali zna s e da je ejr srbvija ono pravo sa sljivovicom i krcmaricom u z pjesmu ministra Dacica kako samo pjaeva kano slavuj iz dzigerice duse nase.
Treba znati da je Er Etihard u svojoj matičnoj kompaniji u Abu Dabiju proglasio OGROMAN GUBITAK i stopirao svoje suvlasnistvo sa berlinskim avio prevoznikom kao i sa italijanskim .Ugovor sa Srbijom ističe 2018 i po svemu sudeći neće biti obnovljen .......ALI o tome niko ne piše .....ZAŠTO ? .......ZABRANJENO
kao i sve dosadašnje naprdnjačke brljotine (savamala, rast bdp gps sms, helikopter, klečanje novinara, nefunkcionalne fontane, preskupi jarboli, poklanjanje gradjevinskog i poljoprivrednog zemljišta privatnim prijateljima AlZajebovima, maltretiranje žandarmerije na paradi ponosa, predaja kosova, bespotrebne subvencije, "rast bolji i od nemačke",, otvaranje drugorazrednih prodavnica, zapošljavanje u pelenama...) tako će i ovaj potez biti protumačen kao nešto najepohalnije u novijoj istoriji....
Letimo vec poodavno, smo da nam ne ukinu kombi prevoznike, vec su nedavno pokusali, verovatno to nije kraj i opet ce. Aviokarta iz budimpeste za gdegod je uvek dvostruko jeftinija i sa mnogo vise izbora i polazaka. Na to, do Beograda nam treba 30 eura povratno i 1,5 sat voznje, a do Budimpeste 50 eura povratno i 4,5 sata voznje. Racunica prosta i slatka kad se odluci za sever.
Air Serbia ni teoretski ne može profitabilno poslovati. U sadašnjim uslovima u oblasti avio-prevoza nijedna kompanija ne može povećati profit za 40 miliona evra... Ovakva kompanija može poslovati samo uz izdašnu državnu pomoć i svima koji znaju sabirati do deset to je od početka bilo jasno. Zato je režim vodio zaglušujuću propagandu samo da bi nadjačao glas razuma... Ali, bez brige. Smisliće novu priču i nastaviti dalje kao da se ništa nije dogodilo.
Jos jedan u nizu propalih "projekata" PreCednika Premijera.
Prica iz koje su oni u vlasti i njima bliski dripci pokrali grdne pare iz drzavne kase-od naroda.
Firma koja na nivou grupe belezi gubitak od 1,9 milijardi $ je notorni dunsteraj od kojeg treba bezati, a ne u kolo s njim.
Ali PP prica bajke sve dok se brat(i)ja beskrupulozno bogate.
I posle ce im biti vrag kriv.
Skapirali ljudi da se sad posluje preko interneta pa ne mora baba sa frizurom Mardz Simpson da lupa pecate na karte tamo negde u nekoj v....bini na primer provinciji i slicno. Jaaako su pametni!
Ugrobarise sve vlasti sve zivo. Muzli su do smrti. Ovi sada samo sahranjuju.
Pitaj boga gde idu te pare ne budite naivni. Ko zna kome koja neistina istina odgovara.
Air Serbia se menja u skladu sa tehnoloskim promenama i cinjenicom da vise ne moze da muze milione eura iz budzeta i uskoro ce zavrsiti na smetlistu istorije kao i brojni drugi projekti sadasnje vlasti kao npr. Beograd na vodi...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Er Srbija odletela iz Novog Sada
Autor: Zoran Strika
Novi Sad
•14.08.2017.
•19:09
Komentari 43
Novosadjanin
Dva dana posle toga bi dosle strane kompanije i pokupile sav novac, a tri dana posle toga bismo se iscudjavali kako smo nesposobni da napravimo i jednu tako jednostavnu stvar kao sto je avio kompanija sa 10 aviona. Reality check kaze da avio kompanije NISU profitabilne zadnjih 10-15 godina, sa izuzetnom kracih perioda kad je gorivo bilo na minimumu. Avio kompanije, pored toga sto (ne)donose profit, predstavljaju i strateski resurs svake zemlje, a koji dalje odrzava i nezavisnost, a podrzava i neke druge grane turizma. Pustite AirSerbia da se koprca kako zna i ume u ovoj vrlo zeznutoj trzisnoj utakmici. Trenutno rukovodstvo kompanije je poteklo iz Etihada i DALEKO je profesionalnije od bilo kog rukovodstva koje smo imali tamo posle 2000te. To sto rezu troskove i transformisu se samo znaci da im je stalo i da su agilni u promenama. Letimo njima, jer cemo, ako propadnu, jako lako dati novac Lufthansi i ostalima.
putnik
Ne letim
Martin
YU
@Branko
Branko
bojao se za druge avione koje imam i odlucio da vise nikada ne koristim Etihad niti Air Serbia.
JAT je bio ponos Jugoslavije, samo se sjecam kao student sam na Aerodromu Pula radio sa koferima onda su nam davali sve sokove prve tetrapak pakirane Visnja i Tresnja Aviogenex je bio zasluzan za katering za ona vremena 1980 godine. Gde god sam leteo Air Serbia bi dali na zadnji moguci gate samo da ne plate stalni. Nego na zadnjeg slobodnog, koliko puta su menjali Gate 15 minuta pre polaska sa jednog kraja na drugi trcao itd. Ajde dosta vise Arapa i Srbska Posla. Normalno sta su oni mislili da ce neko da placa 32000 din. kartu Beograd Abu Dhabi a ima za 180 Eura Turkish. Konkurencija je dobra za nas potrosace. Koje silne pare su dali od drzave za ove muljaze. Onda dodjes iz Slovenije ulazis u Srbiju na Batrovcima da te kap koji jad i beda od asfalta sve razoreno. Valjda je Vucicu prvo infrastruktura ceste a onda grabite.
pajo
redovito
Slobodan
JAT
Falice nam poslovnice JATa ( to je bila firma za primer i ono sto valja u novoj kompaniji, potice od JATa,a setite se samo JATove revije tokom leta..)
Milan
/
čekićar
LALA
lider nad
Sloba
Cale
Lusi NS
Недељко
propast ziva
Zivan
S3PO
posmatrač
http://www.021.rs/story/Info/Srbija/169334/Er-Srbija-zatvorila-ispostave-u-Novom-Sadu-Nisu-i-Uzicu.html
...
Bora
Mixi
Volimo te Air Serbia
Serif Konjevic
Pre ce biti da nema dovoljno putnika zbog veoma skupih letova u odnosu na druge kompanije.
NovaNovosadjanka
plata 500 evra ali
@nss
Pilot
White Power
Prica iz koje su oni u vlasti i njima bliski dripci pokrali grdne pare iz drzavne kase-od naroda.
Firma koja na nivou grupe belezi gubitak od 1,9 milijardi $ je notorni dunsteraj od kojeg treba bezati, a ne u kolo s njim.
Ali PP prica bajke sve dok se brat(i)ja beskrupulozno bogate.
I posle ce im biti vrag kriv.
Saris
anonimus
Salmonela
Pitaj boga gde idu te pare ne budite naivni. Ko zna kome koja neistina istina odgovara.
DjakoN
Bla Bla
nss
mile
Averel
Yoya
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H